Tryb postępowania reklamacyjnego
Hala wspinaczkowa sp. z o.o., z siedzibą firmy: 58-300 Wałbrzych, pl. Teatralny 5, nr tel. +48 789 226 559 gwarantuje sprzedaż usługi realizowanej przez stronę www.redpointzone.pl.
Istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
Reklamacje związane ze świadczeniem usług drogą elektroniczną:
- Hala wspinaczkowa sp. z o.o., podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania strony www.redpointzone.pl, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
- Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Hala wspinaczkowa sp. z o.o., o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu strony www.redpointzone.pl.
- Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem strony www.redpointzone.pl Klient może zgłaszać pisemnie na adres58-300 Wałbrzych, pl. Teatralny 5, mailowo pod adres kontakt@redpointzone.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.
- W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem strony www.redpointzone.pl.
- Hala wspinaczkowa sp. z o.o. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
Reklamacje związane z zamówieniami:
- Hala wspinaczkowa sp. z o.o. jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Usługi zakupionej przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
- Reklamacje wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu należy kierować na adres kontakt@redpointzone.pl. Hala wspinaczkowa sp. z o.o. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.